مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 مهر 1399 ساعت 08:102020-10-02سياسي

فارس استان صنایع خاموش است


نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: استان فارس با تمامی ظرفیت های که در حوزه صنعت دارد اما استان صنعت های خاموش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم عزیزی ظهر جمعه در دیدار وزیر صنعت معدن و تجارت با نماینده ولی فقیه در استان فارس با ابراز امیدواری که صنعت و معدن استان فارس بهبود یافته و به شکوفایی برسد بیان کرد: فارس دارای مزیت های مختلفی است اما همین استان توانند نیز دارای مشکلات متعددی است که اگر برطرف نشود به مشکلات جدی برخورد می کنند.

رییس مجمع نمایندگان استان فارس اظهار کرد: استان فارس توانمند است اما در حوزه صنعت و در حوزه معادن سال ها است با مشکلات اساسی مواجه است و ذکر این نکته واجب است که مسئولین فکر می کنند استان فارس دارای مشکلات نیست.

وی ادامه داد: صنایع تعطیل شده، معادن غیر فعال و مشکلات دیگر باعث شده تا بیش از 3 هزار و 296 واحد صنعتی که در استان فارس فعالیت می کنند همگی دارای مشکلات باشند و 800 واحد صنعتی غیر فعال است.

عزیزی ادامه داد: واحدهای صنعتی نیازمند اساسی در حوزه های مختلفی نظیر سرمایه در گردش، زیر ساخت و حمایت ها دارند و انتظار است وزارتخانه صنعت توجه ویژه ای واحدهای صنعتی غیر فعال داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس استان صنایع خاموش است

فارس استان صنایع خاموش است