مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 مهر 1399 ساعت 08:452020-10-02اقتصادي

30 کیلومتر باند دوم محور بیرجند _ زاهدان تکمیل می شود


مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: طبق برنامه ریزی ها و هدف گذاری صورت گرفته تا پایان سال جاری در محور بیرجند - زاهدان 30 کیلومتر دیگر به بهره برداری می رسد و زیر بار ترافیک خواهد رفت.

- وحید داعی در نشست بررسی و رفع مشکلات پیمانکاران محور بیرجند - زاهدان به منظور تسریع در عملیات اجرایی اظهار کرد: محور بیرجند - زاهدان 450 کیلومتر طول دارد که در کریدور جنوب به شمال است و 250 کیلومتر از این محور در استان خراسان جنوبی قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: تاکنون حدود 70 کیلومتر از این محور دوبانده شده و خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته اکنون کل قطعات موجود در شهرستان نهبندان در بخش باندهای دوم تعیین تکلیف شده و پیمانکاران آن در حال اجرای پروژه هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از پروژه زیر گذر شهر شوسف و پروژه احداث باند دوم حد فاصل شهر شوسف تا نهبندان نیز بازدید کرد.

وی در این بازدید که به منظور آخرین وضعیت اجرایی پروژه انجام شد، اظهار کرد: طول این پروژه 22 کیلومتر است که طبق هدف گذاری حدود 10 کیلومتر از این پروژه تا پایان سال 99 به بهره برداری خواهد رسید.

پس از بازدید مدیرکل راه و شهرسازی از قطعات پروژه احداث باند دوم محور بیرجند - نهبندان و کارگاه های پروژه، جلسه ای به منظور پیگیری و رفع مشکلات پیمانکاران در راستای تسری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 کیلومتر باند دوم محور بیرجند _ زاهدان تکمیل می شود

30 کیلومتر باند دوم محور بیرجند _ زاهدان تکمیل می شود