مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 مهر 1399 ساعت 10:102020-10-02سياسي

ماجرای طرح تعمیم ولایت در کل جهان اسلام که تقدیم به دفتر رهبری شد


به تازگی بخش فقه و معارف پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب به مناسبت چهلمین روز درگذشت آیت الله تسخیری متن گفتگویی که 8 سال پیش با وی انجام داده را منتشر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، آیت الله محمدعلی تسخیری یکی از زبده ترین و فعال ترین علمای شیعه در عرصه وحدت امت اسلامی بود که در تاریخ 28 مرداد 1399 دار فانی را وداع گفت.

در بخشی از پیام تسلیت رهبر انقلاب اسلامی آمده است: کارنامه این سرو نستوه و خستگی ناپذیر در انواع خدمات برجسته در مجامع جهانیِ اسلامی حقاً درخشان است.

عزم راسخ و دل پرانگیزه ایشان حتی بر ناتوانی های جسمانی در چند سال اخیر فائق می آمد و حضور مؤثر و برکت وی را در هر نقطه ی لازم و مفید استمرار می بخشید.

مسئولیتها و خدمات ایشان در داخل کشور نیز فصل جداگانه و ارزشمندی از تلاشهای این روحانی فاضل و متعهد است.

به تازگی بخش فقه و معارف این پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای به مناسبت چهلمین روز درگذشت این عالم گرامی، متن گفتگویی که در سال 91 با حجت الاسلام والمسلمین تسخیری درباره ی فعالیتهای وی در جهان اسلام انجام شده است را منتشر کرده که متن آن را در ادامه می خوانید؛ *ابتدا مقدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای طرح تعمیم ولایت در کل جهان اسلام که تقدیم به دفتر رهبری شد

ماجرای طرح تعمیم ولایت در کل جهان اسلام که تقدیم به دفتر رهبری شد