مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 مهر 1399 ساعت 10:202020-10-02اقتصادي

سرمایه گذاری محور نشست مقامات ازبکستان و بانک توسعه و بازسازی اروپا


وزیر سرمایه گذاری و تجارت خارجی ازبکستان و کفیل رییس بانک توسعه و بازسازی اروپا در نشستی ویدئویی موضوع گسترش همکاری های اقتصادی و سرمایه گذاری را بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، سردار عمرزاق اف معاون نخست وزیر و وزیر سرمایه گذاری و تجارت خارجی ازبکستان و یورگن ریگترینک کفیل رییس بانک توسعه و بازسازی اروپا در نشستی ویدئویی موضوع گسترش همکاری های اقتصادی و سرمایه گذاری را بررسی کردند.

ریگترینک اصلاحات در دست انجام شوکت میرضیایف رییس جمهور این کشور در زمینه اقتصادی را مهم خواند و بر عزم بانک توسعه و بازسازی اروپارا برای تداوم حمایت مالی، سرمایه گذاری و مشاوره ای از اصلاحات اقتصادی در این جمهوری تاکید کرد.

کفیل رییس بانک توسعه و بازسازی اروپا همچنین اعلام کرد شورای مدیران بانک برای تامین مالی کارخانجات انرژی ازبکستان در زمان پاییز - زمستان به شرکت سهامی ایستگاه های برق حرارتی معادل 88 میلیون و 600 هزار یورو اختصاص داده است.

   همچنین اعلام شد که بانک توسعه و بازسازی اروپا از سرمایه گذاری های مستقیم شرکت   Масдар امارات متحده عربی برای طرح ساخت ایستگاه فوتوالکتریک به ظرفیت 100 مگاوات در ناحیه کرمنا استان نوایی از طریق اختصاص 60 میلیون دلار توسط شرکت اماراتی حمایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری محور نشست مقامات ازبکستان و بانک توسعه و بازسازی اروپا

سرمایه گذاری محور نشست مقامات ازبکستان و بانک توسعه و بازسازی اروپا