مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 مهر 1399 ساعت 10:202020-10-02سياسي

همایش بررسی ابعاد شخصیتی آیت الله تسخیری در مسکو برگزار شد


همایش حضوری و وبیناری گرامیداشت آیت الله محمدعلی تسخیری با موضوع بررسی نقش وی در تقریب مذاهب و ادیان آسمانی با حضور شخصیت های برجسته روسی و ایرانی در سفارت کشورمان در مسکو برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در چهلمین روز ارتحال آیت الله تسخیری، جمعی از علما، اندیشمندان و شخصیت های سیاسی، فرهنگی و مذهبی ایران و روسیه با برگزاری نشستی به بررسی نقش برجسته وی در نزدیکی مذاهب اسلامی و ادیان آسمانی پرداختند.

شخصیت های حاضر در نشست به اتفاق اشاره کردند که آیت الله تسخیری تمام عمر خود را صرف تقریب و نزدیکی اهل سنت و شیعه کرده و از ایشان به عنوان ماندگارترین چهره اتحاد و همدلی جهان اسلام یاد شد.

کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه در این مراسم گفت: دفاع از گفتمان و ادیان الهی از ویژگی های برجسته آیت الله تسخیری بود.

وی توضیح داد: ایشان به دنبال جستجوی حقیقت بودند و به همین خاطر هم بر روی ذهنها و قلبهای طالب حقیقت اثرگذاری خاصی داشت.

راویل عین الدین رییس شورای مفتیان و رییس اداره دینی مسلمانان روسیه، الیاس اوماخانوف معاون شورای فدراسیون روسیه ، دیمیتری سافانف دبیر همکاریهای بین ادیان اداره روابط خارجی کلیسای ارتدکس روسیه، آندری فیلیپف مدیر اجرایی انستیتو مطالعات فرهنگهاو تمدنها، نفیق الله عشیروف رییس اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بررسی ابعاد شخصیتی آیت الله تسخیری در مسکو برگزار شد

همایش بررسی ابعاد شخصیتی آیت الله تسخیری در مسکو برگزار شد