مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 مهر 1399 ساعت 10:252020-10-02حوادث

قتل مرد مسن توسط زن خدمتکار با 30 قرص خواب آور


معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از بازداشت زن قاتل خدمتکار خبر داد که در پوشش پرستار یک مرد مسن او را با داروهای خواب آور به قتل رسانده سپس اموال با ارزش منزلش را سرقت کرده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری در توضیح خبر گفت: در تیرماه امسال پرونده ای با موضوع فوت مشکوک مرد 61 ساله بنام صابر به دادخواهی خواهر متوفی از شعبه هفتم بازپرسی دادسرای امورجنایی تهران به کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل ارجاع شد.

محتویات پرونده حاکی از آن بود، متوفی در تاریخ دوازدهم دیماه سال گذشته در اثر بیماری فوت سپس با مجوز پزشکی قانونی دفن می شود، خواهر متوفی پس از گذشت 6 ماه هنگام نظافت منزل برادرش متوجه یکسری داروهای خواب آور می شود و با توجه به بیماری که متوفی داشته و بیماری وی هیچ گونه رابطه با داروهای خواب آور نداشته ، موضوع فوت برادرش مبنی بر اینکه توسط پرستارش اتفاق افتاده باشد قوت گرفت.

شاکی با حضور در اداره دهم در ادامه گفت: برادرم به علت بیماری یک نفر پرستار خانم جوان بنام فریبا 35 ساله را از طریق یک شرکت خدماتی استخدام کرده بود و در حدود یک ماه در منزل برادرم حضور داشت تا اینکه همان روز با ما تماس گرفت و خبر فوت برادرم را داد و هیچ اطلاعی دیگر از او نداشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل مرد مسن توسط زن خدمتکار با 30 قرص خواب آور

قتل مرد مسن توسط زن خدمتکار با 30 قرص خواب آور