مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 مهر 1399 ساعت 10:452020-10-02سياسي

مردم و مسولان در جنگ اقتصادی باید در تعامل باشند


امام جمعه لامرد بر ضرورت تعامل مردم و مسولان در جنگ اقتصادی کنونی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی حسین زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلای الغدیر شهر لامرد بیان کرد: دشمن خبیث با ایجاد جنگ روانی، جنگ اقتصادی و مقابله با پیشرفت علمی، به دنبال ضربه زدن و سست کردن مردم از انقلاب و نظام اسلامی است.

وی افزود: مردم و مسئولان باید در شکست دادن بحران ها تعامل داشته باشند و این بسیار مهم است که همه مردم و مسؤلین باید به این باور برسند که در جنگ اقتصادی هستیم.

به عنوان مثال در خرید ماشین اگر کسی نیازی ندارد چرا حرص خرید آن را می زند؟ باید در نظر داشت که مردم ما همیشه مردم گذشت و ایثار بوده اند.

وی گفت: آمریکای جنایتکار در این مقابله اقتصادی فرماندهی جنگ را به عهده وزارت خزانه داری این کشور گذاشته که مأموریت اصلی آن شکل دهی تحریم های بانکی و غیربانکی است.

حجت الاسلام حسین زاده با اشاره به فعال کردن مکانیزم ماشه و حمایت اروپایی ها در سه بخش کوتاه مدت، میان مدت، و بلند مدت اظهار کرد: آنان به دنبال اختلال در سیستم اقتصادی کشور، ایجادناامیدی در مردم و فاصله بین مردم و مسئولان و همچنین تغییر رفتار در نظام اسلامی هستند که آن را به گور خواهند برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم و مسولان در جنگ اقتصادی باید در تعامل باشند

مردم و مسولان در جنگ اقتصادی باید در تعامل باشند