مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 مهر 1399 ساعت 10:552020-10-02حوادث

قتل با قرص خواب آور!


پلیس آگاهی تهران از دستگیری خدمتکاری خبر داد که با انگیزه سرقت ، مرد صاحبخانه را با 30 قرص خواب آور به قتل رسانده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از بازداشت زن قاتل خدمتکار خبر داد که در پوشش پرستار یک مرد مسن، او را با داروهای خواب آور به قتل رسانده بود.

برپایه این گزارش،در تیرماه امسال پرونده ای با موضوع فوت مشکوک مرد 61 ساله به نام صابر به دادخواهی خواهر متوفی از شعبه هفتم بازپرسی دادسرای امورجنایی تهران به کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل ارجاع شد.

محتویات پرونده حاکی از آن بود، متوفی در تاریخ دوازدهم دی ماه سال گذشته در اثر بیماری فوت کرده و سپس با مجوز پزشکی قانونی دفن می شود.

خواهر متوفی پس از گذشت 6 ماه وقتی که منزل برادرش را نظافت می کرد متوجه یکسری داروهای خواب آور می شود و با توجه به بیماری که متوفی داشته و بیماری وی هیچ گونه رابطه ای با داروهای خواب آور نداشته، موضوع فوت برادرش مبنی بر اینکه توسط پرستارش اتفاق افتاده باشد، قوت می گیرد.

شاکی با حضور در اداره دهم گفت: برادرم به علت بیماری یک پرستار خانم جوان به نام فریبا 35 ساله از طریق یک شرکت خدماتی استخدام کرد و بعد از یک ماه که پرستار در منزل برادرم حضور داشت یک روز با ما تماس گرفت و خبر فوت برادرم را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل با قرص خواب آور!

قتل با قرص خواب آور!