مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 مهر 1399 ساعت 11:102020-10-02سياسي

سالمندی در گیلان آثار نامطلوبی داشته است / افزایش فاصله ازدواج تا فرزندآوری


مدیرکل بهزیستی گیلان با اشاره به آثار نامطلوب سالمندی در این استان، گفت: فاصله ازدواج تا فرزند آوری در گیلان افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین نحوی نژاد در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه رشت با بزرگداشت روز ناشنوایان، اظهار کرد: بیش از شش هزار و 500 ناشنوا تحت پوشش بهزیستی گیلان هستند.

وی با بیان اینکه اکثر ناشنوایان دارای ظرفیت های ویژه ای هستند که متأسفانه به علت عدم شناخت درست آحاد جامعه از این ظرفیت ها، این افراد طرد می شوند، گفت: ناشنوایان وضعیت نامناسبی دارند و بسیاری از آنها از امکانات لازم برای زندگی و شرایط تشکیل خانواده برخوردار نیستند.

مدیر کل بهزیستی گیلان با اشاره به راه اندازی چهاردهمین مرکز کشت حلزون شنوایی در این استان، تصریح کرد: راه اندازی کشت حلزون شنوایی در گیلان بسیاری از مشکلات ناشنوایان را حل خواهد کرد.

نحوی نژاد به مشکل خریداری سمعک برای ناشنوایان در کشور اشاره کرد و گفت: خوشبختانه تولید داخلی سمک و عدم وابستگی به خارج مشکلات مالی و اشتغال زایی این قشر را رفع خواهد کرد.

وی با بیان اینکه بازنشستگی و افزایش حقوق و مستمری ها برای سالمندان توسط دولت امری لازم و ضروری است، اظهار داشت: حمایت فرهنگی و اجتماعی از سالمندان همچون ابعاد مالی بسیار حائز اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالمندی در گیلان آثار نامطلوبی داشته است / افزایش فاصله ازدواج تا فرزندآوری

سالمندی در گیلان آثار نامطلوبی داشته است / افزایش فاصله ازدواج تا فرزندآوری