مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 مهر 1399 ساعت 11:202020-10-02اقتصادي

کرونا و وعده وام 20 میلیون تومانی سفر


وعده اختصاص وام سفر در قالب سفرکارت ملی در حالی داده شده که این طرح پیش‌تر شکست خورده بود، اما حالا این طرح با تحریک مردم به سفر با شیوع کرونا و منع مسافرت توسط وزارت بهداشت همزمان شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، هشتم مهر ماه وزارت میراث‌فرهنگی برای رونق سفر، ایجاد محرک حوزه گردشگری، و کمک به فروش صنایع‌دستی با یکی از بانک‌ها تفاهمنامه‌ای در حوزه سفر کارت امضا کرد.

بر اساس این تفاهمنامه، «سفر کارت» به مبلغ 20 میلیون تومان، با نرخ 4 درصد، تنفس یک ماهه و پرداخت 18 ماهه به هر فرد متقاضی سفر اعطا می‌شود و افراد می‌توانند برای خرید تور از دفاتر خدمات مسافرتی مجاز، اقامت در مراکز اقامتی رسمی و تحت نظارت میراث‌فرهنگی و مراکز رسمی فروش صنایع‌دستی، از این سفر کارت که مهلت اعتبار آن 5 ماهه است، استفاده کنند.

علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی در مراسم امضای این تفاهمنامه گفت: امیدوارم «سفر کارت» با سفر کارت‌های قبلی متفاوت باشد و به‌عنوان یک طرح موفق پیش برود.

پروسه‌ای که تا کنون طی شده نشان‌دهنده این است که این طرح موفق خواهد بود.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این سفر کارت این است که نرخ آن 4 درصد است که نرخ پایینی است؛ ضمن اینکه در این طرح گروه‌های هدف به خوبی دیده شده‌اند و اقشار مختلف مردم می&z


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا و وعده وام 20 میلیون تومانی سفر

کرونا و وعده وام 20 میلیون تومانی سفر