مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 مهر 1399 ساعت 11:202020-10-02سياسي

راه اندازی پویش های فضای مجازی در لامرد همزمان با اربعین حسینی


پویش های فضای مجازی در لامرد همزمان با اربعین حسینی راه اندازی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لامرد، حجت الاسلام علی حسین زاده در خطبه های امروز نماز جمعه شهر لامرد با اشاره به فرارسیدن هفته نیروی انتظامی  و تبریک به سبزپوشان این نهاد، اظهار داشت: نیروی انتظامی در سطح شهرها و مرزها جان برکف شبانه روزی در حال خدمت می باشند و در جلسات دلسوزانه مسائل و مشکلات را بررسی می کنند.

وی در خصوص فرارسیدن سالروز شهادت شهید نادر مهدوی نیز افزود: شهید مهدوی با یاد و نام خداوند، راه ورود آمریکایی ها را در خلیج فارس سد کرد و رشادت های این شهید والامقام و نیروهای دریایی سپاه توانستند جلوی هجمه عظیم آمریکایی ها را بگیرند ودر نهایت با پای بسته شهیدمهدوی را مظلومانه به شهادت رساندند.

امام جمعه لامرد با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی گفت:امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا جای پیاده روی عظیم به سمت کربلا خالی است و یک نعمت بزرگ را در این حرکت عظیم انقلابی و میثاقی  از دست دادیم که بسیار سخت است.

 حسین زاده ادامه داد: با تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص برنامه های امسال اربعین حسینی باید پویش های فضای مجازی در روز اربعین حسینی در لامرد راه اندازی شود و در روز اربعین زیارت های اربعین حسینی در منازل خوانده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پویش های فضای مجازی در لامرد همزمان با اربعین حسینی

راه اندازی پویش های فضای مجازی در لامرد همزمان با اربعین حسینی