مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 مهر 1399 ساعت 11:402020-10-02سياسي

الدقاق: عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به دلیل نیاز انتخاباتی ترامپ است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام عبدالله الدقاق شامگاه پنجشنبه در همایش شب بحرین که در تجلیل از مقاومت و رشادت مردم مظلوم بحرین در مدرسه لبنانی ها در قم برگزار شد، - مدیر حوزه علمیه بحرینی ها گفت: عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی به دلیل نیاز انتخاباتی ترامپ و نتانیاهو بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام عبدالله الدقاق شامگاه پنجشنبه در همایش شب بحرین که در تجلیل از مقاومت و رشادت مردم مظلوم بحرین در مدرسه لبنانی ها در قم برگزار شد، گفت: ملت بحرین یک ملت اصیل در اسلام و تشیع خود است که برای احیای راه امام حسین (ع) تلاش می کند و همواره خود را مکلف دانسته است که شعائر حسینی را اجرا کند.

وی با ذکر این مطلب که ناظران سیاسی و پژوهشگران اجتماعی می گویند که ملت بحرین هر ده سال دست به انقلاب می زند، افزود: هر ملتی که راه امام حسین (ع) را بپیماید، یک ملت انقلابی است، ملت بحرین دولت قانون و مؤسسات را طلب می کند.

مدیر حوزه علمیه بحرینی ها، با اشاره به دو مساله مشترک میان شیعیان بحرین، ایران و عراق، گفت: در این کشور حوزه های علمیه و حسینیه ها فراوان هستند که از یک طرف نماد عقل و از یک طرف دیگر نماد احساس می باشند، شهری مثل حلب در گذشته یک شهر شیعه نشین بود، ولی به دلیل تضعیف حوزه های علمیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الدقاق: عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به دلیل نیاز انتخاباتی ترامپ است

الدقاق: عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به دلیل نیاز انتخاباتی ترامپ است