مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 مهر 1399 ساعت 11:502020-10-02پزشكي

پارامترهای بهداشتی آب شرب هرسین مطلوب است


در پی جاری شدن سیلاب در شهرستان هرسین مدیر گروه بهداشت محیط استان کرمانشاه گفت: پارامترهای بهداشتی آب شرب هرسین مطلوب است.

- امیر کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص تأثیر جاری شدن سیلاب در شهرستان هرسین بر آب آشامیدنی این منطقه اظهار کرد: در خود شهر هرسین غیر از آبگرفتگی معابر آن هم برای مدتی، مشکلی حادث نشده و سامانه آبرسانی شهر تحت تأثیر قرار نگرفته است و پارامترهای بهداشتی آب شرب مطلوب است، ضمن اینکه تیم های بهداشت محیط در همان ساعات اولیه در محل حضور پیدا کرده اند.

وی افزود: عمدتاً دو روستای داوودی علیا و کهریز دچار سیل زدگی شده اند به طوری که منبع تأمین آب و شبکه توزیع آب روستای داوودی تخریب و تعدادی از احشام تلف شده و معابر روستا و برخی خانه ها نیز دچار آبگرفتگی شده است.

مدیر گروه بهداشت محیط استان کرمانشاه با اشاره به آبگرفتگی معابر و منازل در روستای کهریز گفت: خوشبختانه به سامانه آبرسانی و شبکه توزیع این روستا خسارتی وارد نشده است.

وی در ادامه به تخریب سامانه آبرسانی روستای داوودی اشاره کرد و افزود: از طریق فرمانداری و آبفا هماهنگی لازم به عمل آمده تا زمان اصلاح شبکه آبرسانی نسبت به توزیع آب بسته بندی جهت شرب و نیز از طریق تانکر جهت سایر مصارف اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارامترهای بهداشتی آب شرب هرسین مطلوب است

پارامترهای بهداشتی آب شرب هرسین مطلوب است