مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 مهر 1399 ساعت 13:102020-10-02سياسي

نماینده مجلس دهم: طرح اصلاح قانون انتخابات 20 اشکال حقوقی دارد!


کواکبیان نماینده سابق مردم تهران تلاش مجلس یازدهم برای اصلاح قانون انتخابات را «خیلی عجولانه» توصیف کرد و یادآور شد: این طرح از نظر انشاء و دستور زبان دارای اشکالات زیادی است و این موضوع نشان می دهد این طرح از سوی افراد غیرمتخصص تدوین شده است.

- کواکبیان نماینده سابق مردم تهران تلاش مجلس یازدهم برای اصلاح قانون انتخابات را خیلی عجولانه توصیف کرد و یادآور شد: این طرح از نظر انشاء و دستور زبان دارای اشکالات زیادی است و این موضوع نشان می دهد این طرح از سوی افراد غیرمتخصص تدوین شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، نماینده سابق مردم تهران، تلاش مجلس یازدهم برای اصلاح قانون انتخابات را عجولانه و غیرکارشناسی ارزیابی و توصیه کرد: اگر می خواهید کاری انجام دهید، بروید لایحه جامع انتخابات مجلس دهم را بررسی کنید که متاسفانه رییس مجلس وقت آن را در دستور کار قرار نداد.

مصطفی کواکبیان درباره طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری از سوی مجلس یازدهم گفت: طرحی که در کمیسیون شوراها و امور داخلی مطرح است فقط مختص انتخابات ریاست جمهوری نیست بلکه انتخابات مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر و روستا هم در بر می گیرد.

مثلا در اصلاحیه انتخابات شوراها آمده است که یک نفر از سوی قوه قضاییه در بحث بررسی صلاحیت داوطلبان حضور داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس دهم: طرح اصلاح قانون انتخابات 20 اشکال حقوقی دارد!

نماینده مجلس دهم: طرح اصلاح قانون انتخابات 20 اشکال حقوقی دارد!