مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 مهر 1399 ساعت 13:452020-10-02سياسي

چرا مناظره «جمهوری اسلامی ایران و مساله آمریکا» این هفته پخش نشد؟


برنامه «زاویه» با رد گمانه زنی ها درباره مخالفت صداوسیما با برپایی مناظره «جمهوری اسلامی ایران و مساله آمریکا»، اعلام کرد، مصمم است در قسمت های بعدی این مناظره را برگزار کند.

- چرا مناظره جمهوری اسلامی ایران و مساله آمریکا این هفته پخش نشد؟ برنامه زاویه با رد گمانه زنی ها درباره مخالفت صداوسیما با برپایی مناظره جمهوری اسلامی ایران و مساله آمریکا ، اعلام کرد، مصمم است در قسمت های بعدی این مناظره را برگزار کند.

‏به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برنامه زاویه که بنا بود به بهانه انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا، با حضور اندیشوران علوم سیاسی به بحث درباره مناسبات ایران و آمریکا بپردازد، به دلیل آنچه متاسفانه برخی مشکلات ناشی از اقتضائات برنامه زنده این هفته عنوان شده، چهارشنبه این هفته برگزار نشد.

‏روابط عمومی شبکه چهار اعلام کرد، برنامه زاویه با رد گمانه زنی ها درباره مخالفت صداوسیما با بررسی موضوع یادشده، مصمم است طی قسمت های بعدی مناظره جمهوری اسلامی ایران و مسئله آمریکا را برگزار کند.

‏در این اطلاعیه همچنین آمده است: به احترام مخاطبان فهیم برنامه و پاسداشت علم در ایران، با وجود تنگناها، همچنان در زاویه برای طرح دیدگاه های متنوع و ارتقای کیفیت مناظره ها تلاش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا مناظره «جمهوری اسلامی ایران و مساله آمریکا» این هفته پخش نشد؟

چرا مناظره «جمهوری اسلامی ایران و مساله آمریکا» این هفته پخش نشد؟