مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 مهر 1399 ساعت 14:202020-10-02سياسي

مجلس به سمت حاشیه ها نمی رود/ 4 اقدام ویژه مجلس


رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس در جنگ اقتصادی در وسط میدان است، تاکید کرد: مجلس هرگز به سمت حاشیه ها نمی رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدباقر قالیباف عصر جمعه در مراسم یادواره 70 شهید هادی شهر و روستاهای همجوار با اظهار اینکه حضور در مازندران برایم خاطره است و من را به یاد مردم ولایتمدار و محب اهل بیت در دوران دفاع مقدس از قله های سربه فلک کشیده شمال غرب تا رودخانه خروشان اروند، می اندازد گفت: همرزم و همسنگران عزیزی از مازندران در دفاع مقدس داشته ام و جایی از جبهه نیست که پای مردم و جوانان مازندران به آن نرسیده و خون جوانان استان در آن نریخته باشد، از قله های منطقه مریوان و ارتفاعات شیخ محمد در منفی 20 درجه تا هوای گرم جنوب فاو و عملیات والفجر 8 گواه رشادت های مردم این سرزمین است.

وی گفت: محبت، صفا و صمیمیت مردم مازندران را در زمانی که توفیق خدمت در سپاه کربلا را داشتم، دیدم و همان گذشت و صفا امروز من را با افتخار به این منطقه آورده است.

قالیباف با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان از جمله سردار دل ها شهید سلیمانی ادامه داد: وقتی این شهید والامقام به بحث حلب و خان طومان می رسید بحث از مدافعان و جانفشانی های مازندرانی ها می کرد و امروز به یاد چنین شهدایی گردهم آمدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس به سمت حاشیه ها نمی رود/ 4 اقدام ویژه مجلس

مجلس به سمت حاشیه ها نمی رود/ 4 اقدام ویژه مجلس