مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 مهر 1399 ساعت 15:202020-10-02بين الملل

توقف در پخش «زاویه»/ لغو مناظره «جمهوری اسلامی ایران و مسئله آمریکا»


‏روابط عمومی شبکه چهار اعلام کرد برنامه «زاویه» که بنا بود با حضور اندیشوران علوم سیاسی به بحث درباره مناسبات ایران و آمریکا بپردازد، به دلیل برخی مشکلات ناشی از اقتضائات برنامه زنده این مناظره این هفته برگزار نشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ‏برنامه زاویه که بنا بود به بهانه انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا با حضور اندیشوران علوم سیاسی به بحث درباره مناسبات ایران و آمریکا بپردازد، متاسفانه به دلیل برخی مشکلات ناشی از اقتضائات برنامه زنده این مناظره  این هفته برگزار نشد.

برنامه زاویه با رد گمانه زنی ها درباره مخالفت صداوسیما با بررسی موضوع یادشده، مصمم است طی قسمت های بعدی مناظره جمهوری اسلامی ایران و مسئله آمریکا را برگزار کند.

به احترام مخاطبان فهیم برنامه و پاسداشت علم در ایران، با وجود تنگناها، همچنان در زاویه برای طرح دیدگاه های متنوع و ارتقای کیفیت مناظره ها تلاش می شود.

دست اندرکاران و تیم تولید برنامه روابط عمومی شبکه چهار اعلام کرد: در شبکه چهار، با امید به یاری خداوند، توجه اصحاب و اهالی علوم انسانی و همراهی مخاطبان فرهیخته برنامه، موضوعات روز را در دستور کار مناظرات دارند و این مجله تصویری و تخصصی حوزه علوم انسانی, چهارشنبه هر هفته طبق روال  گذشته ساعت 23 از شبکه چهار سیما به صورت زنده روی آنتن خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف در پخش «زاویه»/ لغو مناظره «جمهوری اسلامی ایران و مسئله آمریکا»

توقف در پخش «زاویه»/ لغو مناظره «جمهوری اسلامی ایران و مسئله آمریکا»