مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 مهر 1399 ساعت 15:302020-10-02اقتصادي

کرونا زنگ تعطیلی بناهای تاریخی اصفهان را دوباره به صدا درآورد


همزمان با اعلام تعطیلی تمام بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری استان اصفهان به مدت یک هفته و به دلیل اعلام وضعیت قرمز در این استان، معاون گردشگری و سرمایه گذاری وزارتخانه میراث فرهنگی، - ایسنا/اصفهان همزمان با اعلام تعطیلی تمام بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری استان اصفهان به مدت یک هفته و به دلیل اعلام وضعیت قرمز در این استان، معاون گردشگری و سرمایه گذاری وزارتخانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از برنامه ریزی برای اجرای طرح سفرهای هوشمند در کشور خبر داد.

فریدون اللهیاری، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان اعلام کرد: با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا در شهرستان های استان اصفهان و اعلام وضعیت قرمز در بیش از 14 شهرستان استان، ستاد مبارزه با کرونا در استان روز گذشته نشستی اضطراری برگزار کرد و مطابق با مصوبات این ستاد، تمام بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری استان از تاریخ 10 مهرماه به مدت یک هفته تعطیل است.

وی ادامه داد: بدین وسیله به آگاهی گردشگران و دوستداران آثار تاریخی می رسانیم که تمام آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری استان اصفهان تا اطلاع بعدی تعطیل خواهد بود.

ولی تیموری، معاون گردشگری و سرمایه گذاری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز که پنج شنبه، دهم مهرماه برای افتتاح هتلی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا زنگ تعطیلی بناهای تاریخی اصفهان را دوباره به صدا درآورد

کرونا زنگ تعطیلی بناهای تاریخی اصفهان را دوباره به صدا درآورد