مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 مهر 1399 ساعت 21:552020-10-02سياسي

برگزاری انتخابات خانه موسیقی به صورت مجازی امری ناگزیر است


یک موسیقیدان درباره وضعیت فعلی خانه موسیقی معتقد است: در خانه موسیقی فضایی برای بحث و گفت وگو وجود ندارد و اگر کسی انتقاد یا نظری غیرهمسو با نظر گردانندگان آن داشته باشد، - یک موسیقیدان درباره وضعیت فعلی خانه موسیقی معتقد است: در خانه موسیقی فضایی برای بحث و گفت وگو وجود ندارد و اگر کسی انتقاد یا نظری غیرهمسو با نظر گردانندگان آن داشته باشد، راه به جایی نخواهد برد.

کیوان فرزین ـ منتقد موسیقی و نوازنده سنتور ـ در گفت وگویی با ایسنا در ادامه مطلب بالا درباره خانه موسیقی تاکید می کند: تا زمانی که فضای دموکراتیک وجود نداشته باشد، انتخابات خانه موسیقی هم با تعداد اندکی از اعضای نزدیک به تفکر حاکم بر این نهاد تشکیل می شود و رأی دهندگان و کاندیداها از بین آنها خواهند بود و همچنان شاهد تکرار دیدگاه و مدیریت در سیستم خواهیم بود.

اگر هم دقیقا همان افراد برای حضور در هیات مدیره نامزد و انتخاب نشوند، افرادی که برای عضویت در هیات مدیره ثبت نام می کنند و انتخاب می شوند، نزدیک به طیف قبلی خواهند بود.

فرزین در ادامه از نحوه برگزاری انتخابات خانه موسیقی می گوید و توضیح می دهد: برگزاری انتخابات خانه موسیقی به صورت مجازی و دیجیتال امری ناگزیر است؛ پیشرفت فضای مجازی و شرایط روز، ما را دیر یا زود ملزم می کند تا شیوه های جدید را جدی تر بگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری انتخابات خانه موسیقی به صورت مجازی امری ناگزیر است

برگزاری انتخابات خانه موسیقی به صورت مجازی امری ناگزیر است