مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 مهر 1399 ساعت 23:452020-10-02سياسي

پیشمرگان کرد مسلمان سند افتخار کردستان در دفاع از کشور است


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: پیشمرگان کرد مسلمان جدای از مقابله با رژیم بعث، با گروهک های ضدانقلاب هم در جنگ بودند و مسائل سختی را تجربه کردند و بعضا از خانه و کاشانه و زن و فرزند دور شدند و با دشمن جنگیدند و این سند افتخار کردستان در دفاع از انقلاب و کشور در این خطه است.

- سردار سیدصادق حسینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: مردم در جنگ تحمیلی هشت ساله را می توان به دو دسته تقسیم کرد، یک دسته مردم ساکن در استان هایی که مرزی و با کشور عراق هم مرز بودند و یک دسته مردمانی که در عمق کشور زندگی می کنند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: کسانی که در عمق کشور زندگی می کردند در دفاع نقش داشتند ولی کسانی که ساکن مناطق مرزی بودند جدای از دفاع از مرزهای کشور موضوعات خاص استان خود را هم داشتند.

سردار حسینی در همین راستا به نقش مردم کردستان در دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: پیشمرگان کرد مسلمان و رزمندگان این استان قبل از شروع جنگ تحمیلی هم با گروهک های ضدانقلاب در جنگ بودند و مسائل سختی را تجربه کردند و بعضا از خانه و کاشانه و زن و فرزند دور شدند و با دشمن جنگیدند و این سند افتخار کردستان در دفاع از انقلاب و کشور در این خطه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشمرگان کرد مسلمان سند افتخار کردستان در دفاع از کشور است

پیشمرگان کرد مسلمان سند افتخار کردستان در دفاع از کشور است