مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 03:502020-10-03سياسي

پیام تسلیت آیت الله رشاد برای درگذشت آیت الله میرسجادی


در پی ارتحال استاد برجسته حوزهی علمیه تهران، مرحوم آیت الله حاج سیدمحمدحسین میرسجادی پیام تسلیتی از سوی آیت الله علی اکبر رشاد، ریاست شورای حوزه های علمیه استان تهران صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این پیام به شرح زیر است: متن این پیام به شرح زیر است: إنا لله وإنا الیه راجعون با تاسف و تاثر عمیق مطلع شدیم استاد برجسته ی حوزه ی علمیه ی تهران، عالم صمدانی و فقیه ربانی، مرحوم آیت الله حاج سیدمحمدحسین میرسجادی (طاب ثراه) دار فانی را وداع گفته­اند.

ایشان که از تلامذه­ی فقهای عظام آیت الله خویی، آیت الله سید محمود شاهرودی و آیت الله شیخ باقر زنجانی، امام خمینی و میراثدار جد بزرگوارشان سیدابوالحسن اصفهانی (قدهم) بشمار میرفتند، سراسر عمر پربرکت خویش را، سخاوتمندانه صرف تزکیه ی نفوس و ارائه ی خدمات علمی و دینی به جامعه ی ایمانی پایتخت و تدریس سطوح عالی و خارج فقه و اصول و تربیت طلاب در مدارس علمیه تهران نمودند.

با ارتحال این فقیه زبده، حوزه ی تهران، اسطوانه ی استوار دیگری را از دست می دهد که رخنه ای در بنیه و بنیاد آن قلمداد می شود و این خلأ بزودی جبران نخواهد گشت.

بنده ی کمترین به عنوان خادم حوزه ی عریق و عظیم تهران، این واقعه ی مولمه را از سوی خود، شورا و مرکز مدیریت، به محضر شریف صاحب اصلی حوزه ها، حضرت بقیت الله (ارواحنا فداه)،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت آیت الله رشاد برای درگذشت آیت الله میرسجادی

پیام تسلیت آیت الله رشاد برای درگذشت آیت الله میرسجادی