مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 05:152020-10-03سياسي

بدشانسی ترامپ یا تئوری توطئه؟


یک کارشناس مسائل امریکا در مورد شایعاتی مبنی بر جعلی بودن ادعای ابتلای ترامپ به کرونا گفت: در همه جای دنیا برخی به تئوری توطئه اعتقاد دارند اما تیم حفاظتی ترامپ و سرویس مخفی یک تیم تقریبا مستقل است و زمانی که احساس خطر کنند خیلی پیگیر مسائل سیاسی و انتخاباتی نیستند.

- امیرعلی ابوالفتح درگفت وگو با ایسنا در خصوص تاثیر ابتلای دونالد ترامپ بر روند انتخابات امریکا اظهار کرد: ما با یک وضعیت کم سابقه روبه رو هستیم که یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری که رییس جمهور نیز هست با چنین بیماری مواجه شده است، چنان که این بیماری حضور این نامزد انتخابات را در جمع ها کاهش می دهد و حتما باید 15 تا 20 روز در قرنطینه باشد در حالی که فقط یک ماه به انتخابات مانده است.

وی ادامه داد: فعلا کسی نمی داند چه اتفاقی ممکن است رخ بدهد، همه چیز به سلامت آقای ترامپ بستگی دارد.

در آخرین اخبار، کاخ سفید اعلام کرده که ترامپ علائم خفیفی از بیماری کرونا را دارد، اما ممکن است در طی روزهای آینده شدیدتر شود.

این کارشناس مسائل امریکا تصریح کرد: ترامپ سن بالایی دارد، وزن زیادی دارد و پیش از این نیز در مور سلامت او هشدارهایی داده شده است، از این جهت ممکن است طی روزهای آینده وضع او رو به وخامت بگذارد و شاید حتی مانند آقای بوریس جانسون چند روز در آی سی یو بستری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدشانسی ترامپ یا تئوری توطئه؟

بدشانسی ترامپ یا تئوری توطئه؟