مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 05:202020-10-03اقتصادي

کرونا و کم رنگ شدن رونق بازارهای هفتگی رشت  


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رشت گفت: کرونا موجب کم رنگ شدن رونق در بازارهای هفتگی شده است و بنا داریم مکان های دائمی برای فروش کشت سوم محصولات کشاورزی ایجاد شود.

- ایسنا/گیلان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رشت گفت: کرونا موجب کم رنگ شدن رونق در بازارهای هفتگی شده است و بنا داریم مکان های دائمی برای فروش کشت سوم محصولات کشاورزی ایجاد شود.

مسعود اسدی پرور در گفت و گو با ایسنا گفت: پروش راتون در شهرستان رشت نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش یافته است و به زودی برداشت این محصول از شالیزارهای رشت که بزرگترین شهرستان برنج خیز کشوراست، آغاز خواهد شد.

وی افزود: ما پیش بینی می کردیم، پرورش راتون در این شهرستان در 15 هزار هکتار از شالیزارها انجام شود، این درحالیست که با توجه به ضروری که کشاورزان به دلیل ورس و خوابیدگی از برنج اولیه متحمل شدند، برای جبران خسارت به پرورش راتون بیشتری پرداختند و حدود 18 هزار هکتار از شالیزارهای این شهرستان هم اکنون به پرورش راتون اختصاص یافته است.

اسدی پرور ادامه داد: راتون برنجی خوش طعم است که با قیمتی بیشتر از برنج اولیه به دلیل برخورداری از کیفیت بالاتر به فروش می رسد و این امر تا حدود زیادی می تواند درآمد برنجکاران این شهرستان را بالا ببرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا و کم رنگ شدن رونق بازارهای هفتگی رشت  

کرونا و کم رنگ شدن رونق بازارهای هفتگی رشت