مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 06:052020-10-03فرهنگي

مدیرکل هنرهای نمایشی از اجراگران «تئاتر صاحبدلان» قدردانی کرد


مدیرکل هنرهای نمایشی به همراه سرپرست تئاتر شهر با حضور در مجموعه تئاتر شهر از اجراهای دور دهم «تئاتر صاحبدلان» و آخرین اجرای نمایش «بین یه عالمه ماهی» در تالار سایه دیدن کرد.

- مدیرکل هنرهای نمایشی به همراه سرپرست تئاتر شهر با حضور در مجموعه تئاتر شهر از اجراهای دور دهم تئاتر صاحبدلان و آخرین اجرای نمایش بین یه عالمه ماهی در تالار سایه دیدن کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ابراهیم گله دارزاده سرپرست مجموعه تئاتر شهر جمعه شب یازدهم مهر با حضور در مجموعه تئاترشهر از اجراهای دور دهم ویژه برنامه های عاشورایی تئاتر صاحبدلان در محوطه این مجموعه و آخرین اجرای نمایش بین یه عالمه ماهی در تالار سایه دیدن کرد.

محمود فرهنگ مدیر کانون تئاتر دینی اداره کل هنرهای نمایشی هم در این دیدار ضمن قدردانی از حضور قادر آشنا در اجراهای دور دهم تئاتر صاحبدلان گزارشی را از روند برگزاری این رویداد ارائه داد.

دور دهم تئاتر صاحبدلان تا ایام سوگواری اربعین حضرت سید الشهدا (ع) با اجرای نمایش های محیطی و خیابانی در کربلا چه گذشت ، نجواهای عزازیل ، فقط به خاطر تو ، آسمان دیگر ، شبیه سردار و دمام نوازی بعد از نماز مغرب و عشا در محوطه تئاتر شهر میزبان شهروند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل هنرهای نمایشی از اجراگران «تئاتر صاحبدلان» قدردانی کرد

مدیرکل هنرهای نمایشی از اجراگران «تئاتر صاحبدلان» قدردانی کرد