مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 06:252020-10-03اقتصادي

نیاز فوری بیمارستان ولیعصر اراک به اعتبار 20 میلیاردی


پروژه در حال ساخت بیمارستان ولیعصر اراک به صورت اورژانسی نیازمند 20 میلیارد تومان اعتبار است.

- ایسنا/مرکزی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: پروژه در حال ساخت بیمارستان ولیعصر اراک به صورت اورژانسی نیازمند 20 میلیارد تومان اعتبار است.

دکتر سید محمد جمالیان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از پروژه های مصوب شده در سفر هیات دولت به استان مرکزی بیمارستان مهر خنداب و امام رضا(ع) زرندیه نیز به بهره برداری رسید، فاز دوم بیمارستان آیت الله خوانساری به اتمام رسید و فاز سوم آن با مشارکت خیرین در حال ساخت است و سهم 50 درصدی که در توافق با خیرین متقبل شدیم، اگر محقق شود می توان این فاز را تا پایان سال به بهره برداری رساند.

وی با تاکید بر اینکه اصلی ترین پروژه حوزه بهداشت و درمان استان مرکزی، بیمارستان ولیعصر اراک است، افزود: این بیمارستان تنها مرکز تروما استان به شمار می رود که نه تنها به بیماران تروما و جراحی استان مرکزی بلکه به استان های همجوار نیز خدمات رسانی می کند و در حال حاضر حدود 30 درصد بیماران این بیمارستان از استان های اطراف هستند.

جمالیان بیان کرد: با توجه به اینکه استان مرکزی در شاهراه مواصلاتی شرق به غرب و شمال به جنوب واقع شده، تعداد تصادفات در محورهای این استان بالاست و این اتفاق باعث شده است که همواره ضریب اشغال تخت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز فوری بیمارستان ولیعصر اراک به اعتبار 20 میلیاردی

نیاز فوری بیمارستان ولیعصر اراک به اعتبار 20 میلیاردی