مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 06:452020-10-03سياسي

فراخوان دریافت ایده ها و محصولات نوآورانه برای کمک به احیای تالاب های کشور


مدیر ملی طرح حفاظت از تالاب های ایران از افتتاح دومین دوره جشنواره «ایده ها و محصولات نوآورانه با تأکید بر جلب مشارکت مردم برای احیای تالاب های کشور» در روزهای 26 الی 29 آبان ماه سال جاری در شهر تبریز خبر داد.

- مدیر ملی طرح حفاظت از تالاب های ایران از افتتاح دومین دوره جشنواره ایده ها و محصولات نوآورانه با تأکید بر جلب مشارکت مردم برای احیای تالاب های کشور در روزهای 26 الی 29 آبان ماه سال جاری در شهر تبریز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به گفته علی ارواحی جشنواره ایده ها و محصولات نوآورانه با تأکید بر جلب مشارکت مردم برای احیای تالاب های کشور با هدف شناسایی و تعامل بیشتر با نوآوران و مخترعان و حمایت از آنان، شناسایی و ترویج روش های اصلاح الگوی مصرف آب و منابع طبیعی، شناسایی راهکارهای احیای تالاب های کشور، معرفی اثرات محیط زیستی، اقتصادی و اجتماعی خشک شدن دریاچه ها و تالاب ها و کمک به راه اندازی و تقویت شرکت های دانش بنیان فعال در تولید ایده ها و محصولات نوآورانه برگزار می شود.

اولین دوره این جشنواره آبان ماه سال 1398 در شهر ارومیه و با مشارکت بسیار خوب علاقه مندان به این حوزه برگزار و بیش از 70 ایده در آن ارائه شد.

قابل ذکر است محورهای اصلی جشنواره با در نظر گرفتن اولویت های اجرایی دستگاه ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی تعیین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان دریافت ایده ها و محصولات نوآورانه برای کمک به احیای تالاب های کشور

فراخوان دریافت ایده ها و محصولات نوآورانه برای کمک به احیای تالاب های کشور