مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 06:452020-10-03اجتماعي

وزش باد همراه با گرد و خاک پدیده غالب جوی در خراسان رضوی است


کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، گفت: امروز پدیده غالب جوی در سطح استان و به خصوص ساعات بعد از ظهر وزش باد و در مناطق مستعد همراه با گرد و خاک خواهد بود.

- آیدا فاروقی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه طی 24 ساعت گذشته شهرستان های گلمکان با کمینه دمای 6 درجه سانتی گراد بالای صفر سردترین و بردسکن با بیشینه دمای 29 درجه سانتی گراد گرم ترین بوده اند، گفت: طی همین مدت دمای هوای شهر مشهد بین 9 و 26 درجه سانتی گراد در نوسان بوده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، بیان کرد: امروز پدیده غالب جوی در سطح استان و به خصوص ساعات بعد از ظهر وزش باد و در مناطق مستعد همراه با گرد و خاک خواهد بود.

وی افزود: از روز دوشنبه بر سرعت وزش باد افزوده خواهد شد، ضمن اینکه به خصوص برای امروز به ویژه برای مناطق کوهستانی نیمه شمالی استان افزایش ابر را پیش بینی می کنیم که این به صورت موقتی است، همچنین احتمال بارش های پراکنده باران هم وجود دارد.

فاروقی، اظهار کرد: از روز دوشنبه شاهد افزایش شدت ناپایداری های جوی در سطح استان خواهیم بود و به خصوص برای نیمه شمالی استان رگبارهای پراکنده باران همراه با رعد وبرق و احتمال آب گرفتگی معابر را پیش بینی می کنیم، این روند با شدت و ضعف تا آخر هفته در سطح استان ادامه خواهد داشت، همچنین از لحاظ دمایی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد همراه با گرد و خاک پدیده غالب جوی در خراسان رضوی است

وزش باد همراه با گرد و خاک پدیده غالب جوی در خراسان رضوی است