مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 06:452020-10-03اقتصادي

بازارچه بین المللی پسته در دامغان احداث می شود


فرماندار دامغان از احداث بازارچه بین المللی پسته در این شهرستان خبر داد و گفت: این بازارچه در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع ساخته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی بندر آبادی صبح شنبه در جلسه حمایت از سرمایه گذاری دامغان به میزبانی فرمانداری این شهر ضمن بیان اینکه بازارچه بین المللی و مرکز تجارت پسته با همکاری بخش خصوصی در دامغان احداث می شود، ابراز داشت: هدف از این اقدام جلوگیری از خام فروشی، معرفی، بسته بندی و صادرات پسته دامغان است.

وی ضمن بیان اینکه مقرر شد یک شرکت خصوصی در این عرصه وارد شود، افزود: بازارچه بین المللی و مرکز تجارت پسته در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع احداث می شود.

فرماندار دامغان بابیان اینکه این شهرستان می تواند به یکی از قطب های کشاورزی مهم در خصوص پسته تبدیل شود، ابراز داشت: احداث هتل، بخش های گردشگری و انبارهای تجاری در این مرکز از دیگر برنامه های جنبی احداث بازارچه بین المللی و مرکز تجارت پسته در دامغان است.

بندر آبادی در ادامه تاکید کرد: به منظور رسیدن به اهداف فوق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان نیز می بایست همکاری لازم در صدور مجوز احداث بازارچه بین المللی پسته در شهرستان دامغان داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازارچه بین المللی پسته در دامغان احداث می شود

بازارچه بین المللی پسته در دامغان احداث می شود