مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 07:102020-10-03سياسي

خانواده شهدا طلایه داران فرهنگ ایثار و شهادت هستند


فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: خانواده شهداء الگوی صبر، استقامت و طلایه داران فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع از ارزش ها هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، علی آزادی صبح امروز در جریان دیدار با خانواده معظم شهید محمدی که چهار شهید در دفاع از ارزش های اسلامی تقدیم نظام کرده است، اظهار کرد: خانواده شهداء به عنوان الگوی صبر، استقامت و تعالی فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه مجاهدت با استکبار در جامعه شده اند.

وی افزود: امنیت امروز کشور مرهون جانفشانی و از خود گذشتگی شهیدان گرانقدری است که در لحظات خطیر به دفاع از انقلاب اسلامی که ادامه دهنده راه انبیاء است پرداخته و در این راه از تمام هستی خود گذشتند.

آزادی تصریح کرد: ما باید با تأسی از راه امام حسین (ع)، شهداء گرانقدر و امام شهیدان (ره) و با خدمت شایسته و مطلوب به مردم و حفظ نظم و امنیت برای شهروندان، ادامه دهنده راه خون شهداء باشیم.

فرمانده انتظامی استان کردستان ضمن تقدیر و تجلیل از خانواده معظم شهداء، خاطرنشان کرد: شهداء طلایه داران دفاع از عزت و ارزش ها هستند.

وی اظهار کرد: خانواده شهدا در پاسداری از ارزش های والای اسلام و دفاع از اعتقادات و معنویات که خواست ملت بزرگ ایران و همه مسلمانان جهان است، در پیروی از منویات مقام عظمای ولایت (مدظله العالی) به مقام والای شهادت مفتخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده شهدا طلایه داران فرهنگ ایثار و شهادت هستند

خانواده شهدا طلایه داران فرهنگ ایثار و شهادت هستند