مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 07:352020-10-03اجتماعي

هفته کودک با شعار «آینده را باید ساخت» برگزار می شود


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل از آغاز ویژه برنامه های گرامیداشت هفته ملی کودک از روز 12 تا 17 مهر با شعار «آینده را باید ساخت» خبر داد.

- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل: هفته کودک با شعار آینده را باید ساخت برگزار می شود ایسنا/اردبیل مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل از آغاز ویژه برنامه های گرامیداشت هفته ملی کودک از روز 12 تا 17 مهر با شعار آینده را باید ساخت خبر داد.

زعفر احدزاده 12 مهرماه اظهار کرد: ویژه برنامه های هفته ملی کودک و 16 مهر به عنوان روز جهانی کودک سال ها است در کشور با محوریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انجام می شود و فرصتی مناسب برای تأکید بیشتر بر خواسته ها، حقوق و نیازهای متقابل جامعه و کودکان برای ترسیم تصویر روشنی از آینده کشور است.

وی با اشاره به اینکه در ایام ماه صفر و اربعین حسینی قرار داریم، افزود: هفته ملی کودک امسال رنگ و بوی عاشورایی به خود گرفته است و متناسب با این ایام برنامه هایی را با رعایت پروتکل های بهداشتی در استان برگزار خواهیم کرد و با عنایت به تأکید ستاد مرکزی گرامیداشت هفته ملی کودک، سایت ها و صفحه های کانون در شبکه های اجتماعی نیز در این روزها با هشتگ #بچه های_اربعین تلاش می کنند مطالب جالب، جذاب و موردنیاز بچه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته کودک با شعار «آینده را باید ساخت» برگزار می شود

هفته کودک با شعار «آینده را باید ساخت» برگزار می شود