مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 07:452020-10-03ورزشي

امیدوارم سال آینده سلطانی فر رییس جمهور شود، صالحی امیری وزیر ورزش!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سید علی اکبر حیدری پیشکسوت کشتی آزاد ایران اولین چهره ماندگاری بود که امروز در مراسمی ویژه از تندیس ساخته شده او رونمایی شد.

- امیدوارم سال آینده سلطانی فر رییس جمهور شود، صالحی امیری وزیر ورزش! پیشکسوت کشتی آزاد در مراسم رونمایی از تندیس ویژه اش ابراز امیدواری کرد وزیر ورزش سال آینده رییس جمهور ایران شود! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سید علی اکبر حیدری پیشکسوت کشتی آزاد ایران اولین چهره ماندگاری بود که امروز در مراسمی ویژه از تندیس ساخته شده او رونمایی شد.

حیدری در این مراسم که در حضور محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک برگزار شد، برای این سه مسئول آرزوی جایگاه هایی جدید در دولت کرد.

وی با بیان اینکه اقدام انجام شده برای ساخت تندیس ویژه مدال آوران باعث روحیه ورزشکاران می شود، گفت: ما خیلی وقت بود از هم خبر نداشتیم و امروز به بهانه این مراسم کنار هم هستیم.

بخش عجیب صحبت های سید علی اکبر حیدری این بود که گفت: امیدواریم سال آینده صالحی امیری وزیر ورزش شود، سلطانی فر رییس جمهور شود و همچنین نوبخت هم وزیر بودجه شود تا بتواند به ورزش کمک کند!


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدوارم سال آینده سلطانی فر رییس جمهور شود، صالحی امیری وزیر ورزش!

امیدوارم سال آینده سلطانی فر رییس جمهور شود، صالحی امیری وزیر ورزش!