مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 07:552020-10-03اقتصادي

شمار بیشتری از کارکنان نفتی اخراج می شوند


شرکت کانادایی سانکور انرژی به دلیل افت شدید تقاضا و قیمتهای پایین که تولیدکنندگان را به تلاش برای بقا واداشته است، حداکثر 15 درصد از کارکنانش معادل 2000 شغل را تعدیل می کند.

- شرکت کانادایی سانکور انرژی به دلیل افت شدید تقاضا و قیمتهای پایین که تولیدکنندگان را به تلاش برای بقا واداشته است، حداکثر 15 درصد از کارکنانش معادل 2000 شغل را تعدیل می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سانکور انرژی روز جمعه به کارکنانش اطلاع داد این تعدیل نیرو در 12 تا 18 ماه آینده انجام خواهد گرفت.

اما این شرکت نفتی مستقر در کالگری مطمئن نیست تعدیل مشاغل در چه قالبی - بازنشستگی زودهنگام، تعدیل داوطلبانه یا روشهای دیگر - انجام خواهد شد.

پیش از سانکور، شرکت رویال داچ شل هم هفته گذشته از برنامه خود برای تعدیل 9000 نفر معادل بیش از 10 درصد از نیروی کار خبر داد و اعلام کرد انتظار دارد 7000 تا 9000 شغل تا پایان سال 2022 حذف شود که شامل 1500 نفری است که امسال با تعدیل داوطلبانه موافقت کردند.

همچنین یک مدیر شرکت بریتیش پترولیوم که با اقدامات این شرکت برای وفق پذیری با شرایط بازار نفت در بحبوحه شیوع ویروس کرونا اخراج شده بود، خودکشی کرد.

این شرکتها تنها تولیدکنندگانی نیستند که به تعدیل مشاغل روی آورده اند و کاهش مشاغل تنها روشی نیست که شرکتهای نفتی از آن برای وفق پذیری با شرایط جدید صنع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار بیشتری از کارکنان نفتی اخراج می شوند

شمار بیشتری از کارکنان نفتی اخراج می شوند