مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 07:552020-10-03سياسي

بیش از 7500 نفرساعت آموزش در اداره کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت


مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد گفت: از آموزش 7 هزار و 500 نفر ساعت در این اداره کل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوم، بهمن رحمتی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، 1303 نفر ساعت آموزش مدیران کنترل کیفیت، 928 نفر ساعت آموزش کارکنان، 5192 نفرساعت آموزش برون سازمانی و 120 نفرساعت آموزش کارشناسان استاندارد انجام شده است.

 مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اکثر این دوره ها به صورت مجازی و با هدف ارتقای سطح دانش فنی مدیران، کارشناسان، مدیران کنترل کیفیت و سایر ذینفعان برگزار شده است، گفت: فرآیند تایید صلاحیت و ارتقای سطح دانش مسئولان کنترل کیفیت رابطه مستقیم و تنگاتنگی با کیفیت کالاهای تولید شده در خطوط تولید دارد و دانش افزایی این افراد از طریق دوره های آموزشی، منجر به بهبود فرآیندهای تولید، افزایش بهره ‍ وری در خط تولید و ارتقای کیفیت محصولات تولیدی خواهد شد.

وی افزود: مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی باید به صورت سالیانه 20 ساعت دوره آموزشی را طی کنند و یکی از شرایط تمدید یا تجدید پروانه تأیید صلاحیت آنان منوط به گذراندن دوره های آموزشی است.

          این مسوول با اشاره به ماده 9 آیین نامه تایید صلاحیت علمی و فنی مدیران کنترل کیفیت عنوان کرد: برخی از وظایف مدیران کنترل کیفیت در واحدهای تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 7500 نفرساعت آموزش در اداره کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت

بیش از 7500 نفرساعت آموزش در اداره کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت