مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 08:202020-10-03پزشكي

بعضی از بیمارستان های البرز تخت کافی برای پذیرش بیماران ندارند


دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز با اظهار نظر درخصوص جریمه افرادی که از ماسک استفاده نمی کنند، گفت: شاید این طرح در کشورهایی که مردم از رفاه و درآمد بالایی برخوردار هستند جوابگو باشد ولی در ایران نتیجه دلخواه را نخواهد داشت.

- ایسنا/البرز دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز با اظهار نظر درخصوص جریمه افرادی که از ماسک استفاده نمی کنند، گفت: شاید این طرح در کشورهایی که مردم از رفاه و درآمد بالایی برخوردار هستند جوابگو باشد ولی در ایران نتیجه دلخواه را نخواهد داشت.

علیرضا سلیمانی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه البرز همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد، اظهار کرد: طی هفته های اخیر شاهد افزایش قابل توجه بیماران کرونایی در استان بوده ایم به طوری که در حال حاضر برخی از بیمارستان ها تخت کافی برای پذیرش بیماران جدید را ندارند.

وی ادامه داد: متاسفانه طی هفته گذشته حدود 50 نفر از هم استانی های ما بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند که این آمار جای نگرانی دارد.

وی با بیان اینکه بسیاری از شهروندان نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی حساسیت خود را از دست داده اند، توضیح داد: با نگاه سطحی به وضعیت خیابان ها، معابر، مراکز خرید و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعضی از بیمارستان های البرز تخت کافی برای پذیرش بیماران ندارند

بعضی از بیمارستان های البرز تخت کافی برای پذیرش بیماران ندارند