مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 08:252020-10-03ورزشي

اقدامات پیشگیرانه در حوزه مدیریت بحران در دستور کار قرار گیرد


رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان با تاکید بر تداوم آموزش های شهروندی گفت: اقدامات پیشگیرانه در حوزه مدیریت بحران باید در دستور کار قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کامران گردان پیش از ظهر شنبه در کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان با تأکید بر اینکه به عنوان منتخب مردم در پارلمان شهری همدان، تقویت حوزه خدمات شهری اولویت نخست بنده در حوزه مدیریت شهری است؛ گفت: روند جلسات کمیسیون خدمات شهری را در قالب بازدید از سازمان ها و واحدهای مختلف حوزه خدمات شهری دنبال خواهیم کرد تا از نزدیک نسبت به عملکرد آنان، نظارت و ارزیابی ها صورت گیرد و تمامی مباحث همراه با هم اندیشی و هم فکری به مرحله اجرا برسد.

وی گفت: بر اساس هزینه های صورت گرفته باید پیاده راه بوعلی بر مبنای هویت اصلی خود نگهداری شود تا شاهد شادابی و زیبایی آن باشیم.

گردان در ادامه با تأکید بر اینکه آموزش به مردم باید ادامه پیدا کند، زیرا هزینه ها کاهش می یابد؛ ادامه داد: همچنین اقدامات پیشگیرانه در حوزه مدیریت بحران باید در دستور کار قرار گیرد، زیرا همواره پیشگیری بهتر از درمان است.

وی همچنین با بیان اینکه سیما و منظر شهری نیز همزمان با مناسبت های مختلف باید نشانگر رویدادهای مورد نظر باشد؛ گفت: باید تمامی مناسبت ها همراه با آذین بندی شهر دیده شود که این مهم باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات پیشگیرانه در حوزه مدیریت بحران در دستور کار قرار گیرد

اقدامات پیشگیرانه در حوزه مدیریت بحران در دستور کار قرار گیرد