مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 08:352020-10-03اقتصادي

پرینت ارزان و کمکی که به یک کشاورز کرد


بسیاری از کشاورزان در آرزوی عرضه مستقیم محصولات خود به مشتریان هستند و یک کشاورز موفق شد این آرزو را به کمک پرینت ارزان، محقق کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنا به اعلام تاپ کپی ، فعالان مشاغل و حرفه های مختلف رویاهای گوناگونی دارند که اگر محقق شود تحول بزرگی در کار و درآمد آنها ایجاد می شود.

کشاورزان و باغداران نیز همیشه این آرزو و رویا را در سر می پرورانند که محصول خود را به جای دلالان و واسطه ها مستقیما به مشتریان بفروشند.

این آرزو تا سال ها قابلیت تبدیل شدن به واقعیت را نداشت اما این روزها کشاورزان فراوانی با استفاده از فرصت ایجاد شده در بستر فضای مجازی، این رویا را به حقیقت پیوند زده اند.

ماجرای کشاورزی که دست دلالان را از محصولات خود کوتاه کرد کشاورزی که ما در اینجا ماجرای او را روایت می کنیم تصورش را هم نمی کرد که پرینت ارزان روزی گره گشای مشکل او باشد.

این کشاورز محصولات خوبی داشت و فیلم و عکس های محصولات خود – از میوه و سبزی های تازه گرفته تا خشکباری همچون گردو و بادام و .

- را در صفحه شبکه اجتماعی شخصی خود منتشر می کرد.

بعد از مدتی متوجه شد دنبال کنندگان او از هزارنفر هم فراتر رفته اند و روز به روز بر تعداد کسانی که با علاقه عکس و فیلم محصولات او را تماشا می کنند افزوده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرینت ارزان و کمکی که به یک کشاورز کرد

پرینت ارزان و کمکی که به یک کشاورز کرد