مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 08:352020-10-03سياسي

نمایش دستاورد ها و قدرت نظامی کشور و چند نکته از قرآن


این روزها نمایشگاه دستاوردهای صنعت هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عنوان پارک ملی هوا فضا درحالی آغاز بکار کرد که افزایش توان نظامی و نمایش قدرت در اسلام از دستورات مستقیم خداوند است و از صدر اسلام اهمیت داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس نمایشگاه دستاوردهای صنعت هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عنوان پارک ملی هوا فضا چند روز پیش در تهران افتتاح و در آن آخرین دستاورد های جمهوری اسلامی ایران در این عرصه خصوصاً در زمینه دستاورد های دفاعی، توان موشکی، پهپاد ها، جنگ الکترونیک و.

در معرض دید عموم قرار گرفت.

این نمایشگاه درحالی کار خود را آغاز کرد که طی سال های اخیر ابرقدرت ها و نظام سلطه بیشترین تلاش را برای خلع سلاح جمهوری اسلامی انجام داده اند و با اعمال تحریم های ظالمانه و سیاست فشار، سعی بر به زانو درآوردن جمهوری اسلامی ایران دارند، در حالی که هدف ظالمان براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و اگر توانمندی های نظامی ما نبود چه بسا به اهداف شومشان می رسیدند.

در این میان برخی خواص داخلی هم با سخنانی نسنجیده آب به آسیاب دشمن می ریزند و تلاش دارند با القای اینکه مذاکره تنها راه نجات کشور است، تلاش ها برای توان مند سازی کشور را متوقف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش دستاورد ها و قدرت نظامی کشور و چند نکته از قرآن

نمایش دستاورد ها و قدرت نظامی کشور و چند نکته از قرآن