مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 09:052020-10-03اقتصادي

ارائه مشوق برای توسعه محصولات گواهی شده کشاورزی


یک مقام مسئول در وزارت جهاد از ظرفیت های پیش بینی شده در قالب مشوق برای تولیدات گواهی شده به منظور حفاظت هرچه بیشتر از سلامت غذا و امنیت غذایی کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، مدیرکل دفتر محیط زیست و سلامت غذا در وزارت جهاد کشاورزی در نامه ای خطاب به رؤسا و مدیران عامل سازمان ها، مؤسسات و شرکت های مادر تخصصی استان ها، از ظرفیت های پیش بینی شده در قالب مشوق برای تولیدات گواهی شده به منظور حفاظت هرچه بیشتر از سلامت غذا و امنیت غذایی کشور خبر داد.

علیرضا رفیعی پور با اشاره به ابلاغیه وزیر جهاد کشاورزی براساس بند 16 اولویت های تخصصی ابلاغی از سوی رییس جمهور گفت: اجرایی کردن نظام تولید محصول گواهی شده، بهبود محتوای مواد مغذی در محصولات و همچنین پایش کیفیت و سلامت محصولات، از مهم ترین اولویت های کاری وزارت جهاد کشاورزی است.

رفیعی پور با اشاره به اینکه تولید محصول گواهی شده امری داوطلبانه است، افزود: به منظور تشویق، تولید و توسعه این محصولات توسط بهره برداران، متقاضیان و …، با همکاری و مشارکت بخشی و فرا بخشی، مشوق هایی با هدف افزایش تولید محصولات گواهی شده در نظر گرفته شده است.

او در ادامه به برخی از این مشوق ها اشاره کرد و گفت: صدور مجوزها، تخصیص اعتبارات، استمهال تسهیلات بخش کشاورزی با اول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه مشوق برای توسعه محصولات گواهی شده کشاورزی

ارائه مشوق برای توسعه محصولات گواهی شده کشاورزی