مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 09:102020-10-03اقتصادي

احداث کارخانه های فولاد، آهک و کنسانتره سنگ آهن در برنامه توسعه فولاد نی ریز


رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، ضمن بازدید از فولاد نی ریز از برنامه های توسعه ای فولاد نی ریز از سوی این سازمان خبر داده و همچنین برنامه های توسعه ای ایمیدرو برای شهرستان های این منطقه را نیز اعلام کرد.

- رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، ضمن بازدید از فولاد نی ریز از برنامه های توسعه ای فولاد نی ریز از سوی این سازمان خبر داده و همچنین برنامه های توسعه ای ایمیدرو برای شهرستان های این منطقه را نیز اعلام کرد.

به گزاشر ایسنا، طبق اعلام ایمیدرو، خداداد غریب پور که در جریان سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان فارس سفر کرده بود، همراه با فرماندار و نماینده مردم این منطقه در مجلس با حضور در کارخانه فولاد نی ریز، اعلام کرد: LC بخش فولادسازی فعال شده و به زودی عملیات اجرایی آن پروژه شروع خواهد شد.

100 میلیون یورو نیز برای طرح گندله سازی 2.

5 میلیون تنی نی ریز تامین شده که به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی این طرح خواهیم بود.

رییس هیات عامل ایمیدرو با بیان اینکه فولاد نی ریز در سال جهش تولید علاوه بر کسب رکورد تولید، صرفه جویی قابل توجهی در مصرف آب، برق و گاز داشته است، اظهار کرد: مقرر شده در کنار دست کارخانه آهن اسفنجی، کارخانه ای نیز برای تامین آهک مورد نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث کارخانه های فولاد، آهک و کنسانتره سنگ آهن در برنامه توسعه فولاد نی ریز

احداث کارخانه های فولاد، آهک و کنسانتره سنگ آهن در برنامه توسعه فولاد نی ریز