مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 09:152020-10-03اقتصادي

تاکنون هیچ گزارشی از آنفلوآنزای پرندگان در استان نداشته ایم


مدیر کل دامپزشکی استان یزد ضمن تشریح ویژه برنامه های هفته دامپزشکی در استان از جمله آغاز فعالیت بخش مولکولی آزمایشگاه دامپزشکی و کلنگ زنی ساختمان جدید این آزمایشگاه، - ایسنا/یزد مدیر کل دامپزشکی استان یزد ضمن تشریح ویژه برنامه های هفته دامپزشکی در استان از جمله آغاز فعالیت بخش مولکولی آزمایشگاه دامپزشکی و کلنگ زنی ساختمان جدید این آزمایشگاه، گفت: بالغ بر 14 میلیون قطعه انواع طیور و ماکیان در استان در حال پرورش است و تاکنون هیچ مورد گزارشی از بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در استان گزارش نشده است.

علی فاتحی نیا امروز شنبه دوازدهم مهرماه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت چهاردهم مهرماه روز ملی دامپزشکی، اظهار کرد: دامپزشکی یک سازمان تخصصی است که با نظارت مستمر بر فرآورده های دامی از مزرعه تا سفره مردم، نقش حائز اهمیتی در امنیت غذایی جامعه دارد.

وی در ادامه جمعیت دام استان براساس آمارهای شش ماهه ابتدایی سال جاری را شامل 110 هزار و 885 راس دام سنگین، 802 هزار و 448 راس دام سبک و 14 هزار و 969 نفر شتر خواند و افزود: براساس آمارهای موجود در استان یزد هشت هزار قلاده سگ صاحب دار گله نیز وجود دارد.

فاتحی نیا در مورد تست های انجام شده روی دام های استان طی همین مدت نیز یادآور شد: این تست ها که به منظور پایش و کنترل بیماری های دامی در طول س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون هیچ گزارشی از آنفلوآنزای پرندگان در استان نداشته ایم

تاکنون هیچ گزارشی از آنفلوآنزای پرندگان در استان نداشته ایم