مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 09:152020-10-03اقتصادي

واگذاری 890 انشعاب رایگان گاز در چالدران


فرماندار چالدران از واگذاری 890 انشعاب رایگان گاز به اماکن مذهبی، اقشار آسیب پذیر، جانبازان و خانواده شهداء در این شهرستان به همت اداره گاز استان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار چالدران از واگذاری 890 انشعاب رایگان گاز به اماکن مذهبی، اقشار آسیب پذیر، جانبازان و خانواده شهداء در این شهرستان به همت اداره گاز استان خبر داد.

حسن محمد زاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از زمان تصویب قانون واگذاری رایگان انشعاب گاز به اماکن مذهبی، اقشار آسیب پذیر، جانبازان و خانواده شهداء، در مجموع تاکنون 890 انشعاب در این شهرستان واگذار شده و این روند همچنان ادامه دارد که 713 فقره انشعاب رایگان به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و 89 فقره به مددجویان بهزیستی نیز واگذار شده است.

وی در ادامه افزود: علاوه بر این، تاکنون 49 فقره انشعاب نیز به اعضای بنیاد شهید و 39 فقره نیز به اوقاف در راستای بهره مندی اماکن مذهبی واگذار شده است.

فرماندار چالدران با اعلام اینکه در سال گذشته 172 فقره انشعاب رایگان واگذار شده بود، افزود: از این تعداد، 151 فقره مربوطه به مددجویان کمیته امداد، 10 فقره مددجویان بهزیستی، 7 فقره اعضای بنیاد شهید و 4 فقره نیز اماکن مذهبی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 890 انشعاب رایگان گاز در چالدران

واگذاری 890 انشعاب رایگان گاز در چالدران