مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 09:302020-10-03حوادث

آتش نشانی اردستان کمبود نیرو و امکانات دارد


رییس آتش نشانی و خدمات ایمنی اردستان گفت: شهر اردستان با تعداد 9 نفر نیرو باید حوادث در مناطق خارج از محدوده را نیز پوشش دهد که با توجه به امکانات و نیروی کم این کار بسیارمشکل است.

- حسین یزدانیان در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: آتش نشانان وظیفه دارند به منظور حفظ سلامت جان مردم از هر گونه از خودگذشتگی غافل نشوند.

وی افزود: آتش نشانان اردستانی با خدمات زیادی در شهر و روستاهای اردستان توانسته اند بیش از 190 نفر از همشهریان در یک سال گذشته را به شکل سالم و تعداد 60 نفر را هم در حالت مصدوم نجات دهند و تنها یک نفر فوتی به ثبت رسیده است.

رییس آتش نشانی و خدمات ایمنی اردستان با اشاره به وجود سه ایستگاه آتش نشانی در شهرهای اردستان، زواره و مهاباد گفت: شهر اردستان با تعداد 9 نفر نیرو باید حوادث مختلف در مناطق زیادی خارج از محدوده مرکزی شهر را نیز پوشش دهد که با توجه به امکانات و نیروی کم امکان این کار مشکل است.

وی با اشاره به اینکه برای شهر اردستان یک دستگاه نردبان هیدرولیکی ضروری است، ابراز داشت: آتش نشانی اردستان بیش از 290 مورد حریق را که بیشترین آن در خارج از محدوده مرکزی شهرستان رخ داده را اطفای حریق کرده است.

میزان بالای تصادفات در اردستان یزدانیان بیان داشت: اردستان با توجه به اینکه در مجاورت جاده ترانزیت قرار گرفته شاهد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش نشانی اردستان کمبود نیرو و امکانات دارد

آتش نشانی اردستان کمبود نیرو و امکانات دارد