مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 09:352020-10-03سياسي

جهاد کشاورزی در زمینه کشت های جایگزین ورود کند


نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: جهاد کشاورزی باید در زمینه کشت های جایگزین ورود کرده و بیشتر کار کند.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: جهاد کشاورزی باید در زمینه کشت های جایگزین ورود کرده و بیشتر کار کند.

مهرداد ویسکرمی امروز دوازدهم مهر، در جلسه شورای کشاورزی شهرستان چگنی اظهار کرد: در بحث با وزرا و مسئولین استانی منافع مردم خط قرمز ماست.

وی ادامه داد: یک مقدار تنگناهای اجرایی وجود دارد که باید آن ها را درک کنیم، با دست خالی نمی شود برخی کارها را انجام داد و برخی فشارهای مردم به این دلیل است که فکر می کنند دست مدیر باز است ولی او کاری انجام نمی دهد، بنابراین اینکه ما در کار مدیران دخالت نمی کنیم این است که بتوانند کار خود را انجام بدهند، معنی ندارد ما معاون یک نفر را عوض کنیم بعد از او انتظار کار داشته باشیم.

ویسکرمی افزود: این رویه غلطی است که مردم نیز به آن عادت دارند یکی از اصرارهای من تصحیح این تفکر غلط است که نماینده باید در جزء رفتار مدیران دخالت داشته باشد، حتی برخی همکاران این فکر را نمی پسندند.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اگر ما در کار مدیر دخالت نمی کنیم نباید طوری رفتار کند که گویا زبان او را بهتر متوجه می شود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد کشاورزی در زمینه کشت های جایگزین ورود کند

جهاد کشاورزی در زمینه کشت های جایگزین ورود کند