مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 09:352020-10-03سياسي

خدا را شکر «صاحبقرانیه» تعطیل است


این بار هیچ محدودیتی برای ورود به کاخ موزه ها نیست، تفاوتی هم ندارد چه کاخ «احمدشاهی» باشد چه «کتابخانه» سلطنتی یا کاخ موزه «اصلی» نیاوران.

- تصاویر این گزارش جمعه 11 مهر 1399 توسط خبرنگار ایسنا ثبت شده است این بار هیچ محدودیتی برای ورود به کاخ موزه ها نیست، تفاوتی هم ندارد چه کاخ احمدشاهی باشد چه کتابخانه سلطنتی یا کاخ موزه اصلی نیاوران.

تنها وظیفه اصلی شان گوشزد کردن به بازدیدکنندگان برای استفاده از ماسک است، نه حتی رعایت فاصله اجتماعی! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با وجود شیوع موج سوم کرونا اما بازدیدکنندگان مثل همیشه برای گرفتن عکس های یادگاری، ماسک از دهان برمی دارند و حتی ترجیح می دهند در بقیه مسیر بازدید در فضای سربسته کاخ ها ماسک نزنند و تا وقتی با راهنمایان موزه مواجه نشده اند بار دیگر ماسک را به دهان نزنند.

در دور دوم شیوع ویروس کرونا و با باز شدن موزه ها از خرداد، برخی موزه های تهران استفاده ار تب سنج و لزوم استفاده از دستکش و ماسک را جزء دستورات اولیه از زمان ورود به موزه ها اعلام می کردند، اما به نظر می رسد هرقدر زمان می گذرد این قوانین جای خود را از دست می دهند؛ حالا در ورودی کاخ موزه نیاوران هم مانند دو کاخ موزه دیگر نه از تب سنج خبری هست و نه از مواد ضدعفونی کننده در ورودی مجموعه ها یا دست کم در فضای باز موزه ها.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدا را شکر «صاحبقرانیه» تعطیل است

خدا را شکر «صاحبقرانیه» تعطیل است