مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 09:452020-10-03فرهنگي

معرفی برگزیدگان بخش ملی جشنواره فیلم مقاومت در همدان


رییس بسیج هنرمندان استان همدان از معرفی برگزیدگان و راه یافتگان بخش ملی شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت بخش استانی همدان خبر داد.

- رسول کرمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به ارسال بیش از 180 اثر به دبیرخانه شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در بخش استانی و معرفی آثار برتر اظهار کرد: طی مراسمی از برگزیدگان و راهیافتگان بخش ملی شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت بخش استانی همدان تقدیر شد.

وی با بیان اینکه تندیس جشنواره به همراه جایزه نقدی و گواهی انتخاب بخش ملی در بخش فیلم نامه به اثر قارچ سمی نوشته امین لطفی شهپر تعلق گرفت گفت: تندیس جشنواره به همراه جایزه نقدی و گواهی انتخاب بخش ملی بخش نماهنگ مشترکا به اثر انقلاب به کارگردانی محسن روحی و اثر راهنما به کارگردانی محمود صائمین اعطا شد.

  رییس بسیج هنرمندان استان همدان افزود: در بخش پویانمایی تندیس جشنواره به همراه جایزه نقدی و گواهی مشترکا به اثر پیمان به کارگردانی علی پورمرادی و اثر کاش به کارگردانی هادی امیری و رها فرجی تقدیم شد.

وی افزود: برگزیدگان بخش فیلم مستند تندیس جشنواره به همراه جایزه نقدی و گواهی انتخاب بخش ملی فیلم مستند به اثر آن شش نفر به کارگردانی محمدعلی یزدان پرست تعلق گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برگزیدگان بخش ملی جشنواره فیلم مقاومت در همدان

معرفی برگزیدگان بخش ملی جشنواره فیلم مقاومت در همدان