مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 09:502020-10-03ورزشي

میزان پول بلوکه شده ایران در فیفا؛ 200میلیارد تومان!


دبیرکل فدراسیون فوتبال از طلب 200 میلیارد تومانی فدراسیون فوتبال از فیفا خبر داد و تصریح کرد: به دلیل تحریم ها حتی نمی توانیم یک سنت از این مطالبات را وصول کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، در نشست رییس سازمان برنامه و بودجه، وزیر ورزش و جوانان، رییس کمیته ملی المپیک و جمعی از روسای فدراسیون های ورزشی که در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد، مهدی محمد نبی با اشاره به اینکه فوتبال پیشتاز رشته ها در ورزش کشور با توجه به شیوع ویروس کرونا بود، اظهار کرد: یک باشگاه در انگلستان 140 میلیون پوند به دلیل شیوع ویروس کرونا متضرر شده است و این درحالی است که فوتبال ایران نیز 1500 میلیارد تومان به دلیل شیوع ویروس کرونا در شش ماهه اخیر خسارت دیده است.

وی افزود: به دلیل تحریم ها، فیفا پول ما را نمی دهد و این در حالی است که باید اردوهای خود را برگزار کنیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال با اشاره به سوبسید فوتبال در جامعه که به صورت نشاط و شادابی خود را نشان می دهد، عنوان کرد: سرمایه گذاران به بازگشت سرمایه خود فکر می کنند و باید به درآمدها بیشتر توجه داشته باشیم و بقای ورزش کشور به ویژه فوتبال را که خاستگاه میلیون ها نفر است را حفظ کنیم.

نبی ادامه داد: اگر در بخش عمرانی و سایر بخش ها به خوبی نتوانیم فعالیت کنیم فشار آن به دولت وارد می شود و با توجه به تحریم ها ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان پول بلوکه شده ایران در فیفا؛ 200میلیارد تومان!

میزان پول بلوکه شده ایران در فیفا؛ 200میلیارد تومان!