مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 09:552020-10-03اقتصادي

بزرگترین صندوق امانات بانکی در بوشهر افتتاح شد


بزرگترین صندوق امانات بانکی در شعبه مرکزی بانک ملی بوشهر با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر افتتاح شد.

- مجید خورشیدی در این آیین اظهار داشت: در راستای تحقق حقوق شهروندی بانک‏های این استان احداث صندوق امانات را در اولویت کار خود قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: از زمان احداث صندوق امانات بانکی، این موضوع یکی از کمبودهای استان‎های استان بوشهر محسوب می ‏شد که بانک ملی استان گام بزرگی در این راستا برداشته اشت.

وی بیان داشت: صندوق امانات بانکی از جمله حقوق شهروندان است چراکه آنها حق دارند از سوی حاکمیت جای امنی برای نگهداشت داشته‏ های قمیتی آنها فراهم شود؛ در رسالت تکلیفی نیز حاکمیت موظف است تا در راستای حفاظت از دارایی‎های شهروندان گام اساسی بردارد.

خورشیدی با بیان اینکه احداث صندوق امانات بانکی گام مهمی در جهت تامین امنیت برای شهروندان است افزود: صندوق امانات بانک ملی در شعبه مرکزی در فاز نخست با یک هزار و 222 صندوق و در 47 بلوک احداث شده و قابلیت افزایش آن تا سقف سه هزار صندوق نیز وجود دارد.

گفتنی است، اندازه این صندوق ‎ها در سه اندازه کوچک، متوسط و بزرگ تعریف شده که هزینه نگهداری اشیا و اسناد در این صندوق‎ها به ترتیب یک میلیون و 500 هزار، دو میلیون و 250 هزار و سه میلیون 600 هزار ریال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین صندوق امانات بانکی در بوشهر افتتاح شد

بزرگترین صندوق امانات بانکی در بوشهر افتتاح شد