مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 09:552020-10-03سياسي

لزوم تسهیل اعطای وام مقاوم سازی منازل روستایی


امام جمعه سلطانیه با اشاره به اجرای طرح مقاوم سازی منازل روستایی گفت: در اعطای وام تسهیلات تا حد امکان تسهیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام عمران حسینی نسب در  دیدار با امیر اعلم رییس جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان سلطانیه ضمن تقدیر از خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و رییس سابق بنیاد مسکن شهرستان اظهار داشت: یکی از آموزه های اسلام دستگیری از محرومین و طبقه پایین جامعه است.

  امام جمعه سلطانیه با اشاره به نامه 53 نهج البلاغه و تاکید امیرالمومنین حضرت علی(ع) توجه به اقشار ضعیف و طبقه پایین جامعه افزود: یکی از اهداف انقلاب اسلامی هم محرومیت زدایی است.

وی تاسیس برخی نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را نشانه آینده نگری حضرت امام خمینی (ره) دانست و یاد آور شد: تشکیل بنیاد مسکن در راستای شعار انقلاب در محرومیت زدایی و عدالت اجتماعی است.

حسینی نسب با اشاره به اهداف و وظایف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: دو مسئله مهم تامین و مقام سازی مسکن برای محرومان و اقشار ضعیف و توسعه و اجرای طرح هادی روستاها از وظایف بنیاد مسکن است.

امام جمعه سلطانیه آینده نگری در اجرای طرح هادی در روستاها و رعایت عدالت همه جانبه را مورد تاکید قرار داد و افزود: در اجرای طرح های هاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسهیل اعطای وام مقاوم سازی منازل روستایی

لزوم تسهیل اعطای وام مقاوم سازی منازل روستایی