مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 10:252020-10-03سياسي

پارک دوبله در کوچه های شهر علی رغم خلوتی پارکینگ های طبقاتی


شهردار بیرجند با بیان اینکه ظرفیت سه طبقه پارکینگ طبقاتی خیابان جمهوری بیرجند خالی است، گفت: متاسفانه در کوچه های اطراف این خیابان با انبوهی از ماشین های پارک شده رو به رو هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد علی جاوید صبح شنبه در جلسه شورای شهر بیرجند اظهار کرد: بیرجند شهری با قدمت دیرینه در حوزه فرهنگ است که این مسئله در همه ابعاد و از جمله در موضوعات ترافیکی باید خود را نشان دهد.

شهردار بیرجند بیان کرد: مدیریت شهری باید بر مبنای تخصص و کار کارشناسی پیش رود چرا که در غیر این صورت با آسیب رو به رو خواهیم شد.

جاوید با اشاره به موضوع پارگینگ های خیابان جمهوری و منتظری بیرجند و گلایه های طرح شده در این زمینه ادامه داد: حاشیه خیابان ها به هیچ وجه محل پارک و توقف چند ساعته خودرو نیست و موجب تضعیف حقوق شهروندان می شود.

وی گفت: با اجرای طرح ترافیکی جدید در خیابان جمهوری می خواستیم کسبه و اصناف را به سمت استفاده از پارکینگ طبقاتی هدایت کنیم و پارکینگ حاشیه خیابان تنها برای توقف های موقتی و کوتاه مدت باشد.

اصناف جهت فرهنگ سازی داوطلب استفاده از حمل و نقل عمومی باشند شهر دار بیرجند اظهار کرد: اگر می خواهیم در فرهنگ نمونه و الگو باشیم باید به سمتی برویم که خود اصناف داوطلبانه با استفاده از حمل و نقل عمومی و یا در صورت امکان پیاده به سم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک دوبله در کوچه های شهر علی رغم خلوتی پارکینگ های طبقاتی

پارک دوبله در کوچه های شهر علی رغم خلوتی پارکینگ های طبقاتی