مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 10:352020-10-03سياسي

تسهیل در اعطای تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی


در اعطای وام تسهیلات تا حد امکان تسهیل شود.

- ایسنا/زنجان امام جمعه سلطانیه گفت: در اعطای وام تسهیلات تا حد امکان تسهیل شود.

حجت الاسلام عمران حسینی نسب ظهر امروز (12 مهرماه) در دیدار با مسئول بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان سلطانیه، اظهار کرد: یکی از آموزه های اسلام، دستگیری از محرومان و طبقه پایین جامعه است.

وی با اشاره به نامه 53 نهج البلاغه و تاکید امیرالمومنین (ع) مبنی بر توجه به اقشار ضعیف و طبقه پایین جامعه، ادامه داد: یکی از اهداف انقلاب اسلامی نیز محرومیت زدایی است.

امام جمعه سلطانیه، تاسیس برخی نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را نشانه آینده نگری حضرت امام خمینی (ره) دانست و افزود: تشکیل بنیاد مسکن در راستای شعار انقلاب در محرومیت زدایی و عدالت اجتماعی است.

وی با اشاره به اهداف و وظایف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ادامه داد: دو مسئله مهم تامین و مقام سازی مسکن برای محرومان و اقشار ضعیف و توسعه و اجرای طرح هادی روستاها از وظایف بنیاد مسکن است.

وی به آینده نگری در اجرای طرح هادی در روستاها و رعایت عدالت همه جانبه را مورد تاکید قرار داد و افزود: در اجرای طرح های هادی باید همه تلاش این باشد که تا حد امکان بدون توجه به این و آن یک خیابان صاف و مستقیم با ضوابط و مقررات ایجاد شود ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل در اعطای تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی

تسهیل در اعطای تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی